Sponsorlu Bağlantılar

Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yolları

(45 oy, 3.98 / 5)
Yazar: Mustafa Ak | Kategori: Kediler | Tarih: 23 Mart 2011 | 80018 kez okundu

 

Bahçe katı, giriş katı, bahçe temalı yerleşik düzen hayat süren kişilerin en büyük sıkıntılarından biri zamanla bahçelerine dadanan istenmeyen ziyaretçilerdir. Bu ziyaretçilerin başında da kediler gelir. Her ne kadar hayvan sever bir yapıda olunursa olunsun bahçeye dadanan bu zamansız ziyaretçiler bir yerden sonra evin asıl sahiplerine sıkıntı vermeye başlarlar. Mart aylarında farklılaşan hormon yapısı ile erkek kedilerin bıraktıkları kokulardan, bahçe eşyalarının zarar görmesine kadar pek çok sıkıntılı durum bahçeli evler ya da bahçe katı dairelerde kendini göstermektedir. Ayrıca hayvan sever yapıdaki kişilerin bir iki kedi ile başladıkları besleme serüveni zamanla onlu rakamlara ulaşınca bu diğer apartman sakinlerince de protesto edilir durumlara sebebiyet verir.

 

Bahçe, balkon ya da evinize dadanan kedileri uzaklaştırmanın en kolay yolu kedilerce sevilmeyen kokuların kullanımı ile mümkün olur. Kediler limon, portakal gibi narenciye içerikli kokulara duyarlıdırlar. Sirke, limon kolonyası da kedilerce sevilmeyen kokulardandır. Kedileri bahçenizden uzak tutmanın bir yolu da bahçenin dört bir yanına naftalin topları yerleştirmektir. Naftalin kokusu kedilerin sevmediği kokulardandır. Kediler üzerinde işe yarasa da diğer canlılara zarar verebileceği de göz önünde bulundurulmalıdır. Karabiber kokusu kedilerce sevilmeyen bir diğer kokudur. Karabiber tanelerinin bahçeye serpilmesi ve karabiber spreyinin kullanılması etkili sonuç verebilir.

 

Sabun ve deodorantlarda etkin olarak kullanılan, böcek, sinek kovucu etkidi de bulunan Citronella Yağı kedileri bahçe, balkon ya da giriş katlarından uzak tutmaya yarayan çözümlerden biridir. Citnonella yağının %25’ini su ile karıştırarak spreyinizi hazırlayabilir ve kedilerin kullandığı alanlara sıkarak kedilerin tekrar bu bölgeleri kullanmaması ya da o bölgeden uzaklaşması sağlanabilir.

 

Kedileri Bahçenizden Uzak Tutmaya Yarayacak Bitkiler Vardır:

Bahçenizin kedilerce sık ziyaretinden şikayetçiyseniz bahçenize ekeceğiniz bir takım bitkilerle bu ziyaretleri sonlandırabilirsiniz. Karabiber, sarımsak, lavanta en iyi sonuç veren bitkilerdir. Bunları bahçenizin özellikle duvar diplerine ve/veya köşelerine ekmek etkin sonuç verir.

 

Bahçeye Dadanan Kediler İçin:

Bahçe ve balkonlara kedi girişini önlemenin bir diğer yolu ise bahçe duvar, parmaklık, pervaz ve çitlerin güvenliğini arttırmaktır. Çitlerin sık, altından ve üstünden kolay geçişe olanak tanımaması kedilerin bahçenizi ziyaret sıklığını azaltacaktır.

 

Ayrıca pet-shoplarda kolayca bulunabilen bir takım spreyler de (stay away) bu noktada işe yarayabilir. Bir diğer çözüm de kedilerin bulunulan mevkiiye dışkılamasını önleyecek spreyleri kullanmak. Çünkü kediler bulundukları mevkiinin sahibi olduklarını belirtmek amacı ile koku bırakır ya da tuvaletlerini o bölgelere yaparlar. Eğer önceden bahçe, balkon ya da evinizin etrafına bu spreyden sıkarsanız kedilerin kendi kokularını bu bölgelere bırakmalarına mani olabilirsiniz. Yurt dışında satışa sunulan repulsif spreyler de kedi ve köpeklerin istenmeyen kokulara neden olan dışkılama problemine karşı kullanılabilir. Kedi ya da köpeğin dışkıladığı alana bu spreyin sıkılmasının ardından tekrar aynı bölgeye dışkılama yapmadıkları söyleniyor. Eğer doğal yöntemlerle sonuç alamazsanız bu seçenekleri de deneyebilirsiniz…

 

Kedilerin balkon, bahçe ya da giriş katınızı yolgeçen hanına çevirmesini önlemek için bir diğer yöntem de sonik ses cihazları… Ultrasonik ses çıkaran cihazlar sadece kedi-köpek hatta fare tarafından algılanabilen ses dalgalarıdır. Bu ses dalgası istenmeyen canlıların evinizden uzak durmasını sağlarlar ancak civarda evcil hayvan besleyen var ise o canlıları da rahatsız edeceği unutulmamalıdır.

 

Kediler amonyak kokusu, çamaşır suyu gibi dezenfektanların kokularını cazip bulurlar. Bu nedenle bu tür malzemelerin kullanılmaması kedileri uzak tutmak için önemlidir.

 

Hayvansever yapıdaki kişilerin sokakta yaşayan canlıları evlerine yakın alanlarda beslememeleri de önemlidir. Zira evler ve adresler değişkendirler ve bir canlıyı belirli bir adres üzerinde beslemeye başladığınızda o canlının size ve dolayısıyla da bulunduğunuz adrese bağlanmasını sağlarsınız. Günü gelip de adres değişikliği olduğunda sizin tarafınızdan beslenmeye alışmış kedi, köpek ya da diğer canlıların aynı adresten yemek bulamamaları o canlıya yarardan çok zarar vermenize neden olacaktır. Bu duruma mahal vermemek için sokak canlılarını hane yakınlarından ziyade bahçenizin belirli bir bölgesinde ya da sokakta uygun olabilecek bir alana çekerek beslemek önemlidir. Böylece paylaştığınız besin birden çok sokak hayvanına da ulaşacaktır.



 


Makale Kaynağı: Mustafa Ak - MakaleMarketi.com

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Yorumlar  

 
-73 #1 yanlışgülçin 31-01-2012 17:00
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...
 
 
-55 #2 hayvan sever olaraksevde 31-01-2012 17:02
hayvan sever olarak,size katılmıorum,çoc uklarımızı da bu şekilde etkiliyoruz.hayvan sevgisi vicdandır.vicdanınızı kaybetmeyin
 
 
+47 #3 Gülçin Hanım ve Sevde Hanım'a... ,Mustafa Ak 31-01-2012 17:33
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Gülçin ve Sevde Hanım,
Sanırım yazımın içinde bahsetmek istediğim uzaklaştırma kelimesi tarafınızca yanlış anlaşılmış. Ben de bir hayvan severim, sözünü ettiğim uygulamalar da kedilere zarar vermeksizin alanınızı koruma altına almaya yönelik. Hem evimde hem de mahallemde pek çok kedi besliyorum. Takdir edersiniz ki bazı kedilerin ağır dışkı kokuları ve yavru kedilere verdikleri zararlar var. Bu durumu bertaraf etmek için de bir takım önlemler alınması doğal. Hassasiyetinizi anlayabiliyorum ancak ben elektrikli dikenli tel çekin de bahçenize hayvan girmesin demedim, öyle değil mi?
 
 
+9 #4 HayvanSeverSelda Engin Partanaz 16-03-2012 00:37
Alıntılandı Mustafa Ak:
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Gülçin ve Sevde Hanım,
Sanırım yazımın içinde bahsetmek istediğim uzaklaştırma kelimesi tarafınızca yanlış anlaşılmış.
Ben de bir hayvan severim,Yukarıd aki uygulamalar da kedilere zarar vermeksizin alanınızı koruma altına almaya yönelik. Hem evimde hem de mahallemde pek çok kedi besliyorum. Takdir edersiniz ki bazı kedilerin ağır dışkı kokuları ve yavru kedilere verdikleri zararlar var. Bu durumu bertaraf etmek için de bir takım önlemler alınması doğal. Hassasiyetinizi anlayabiliyorum ancak ben elektrikli dikenli tel çekin de bahçenize hayvan girmesin demedim, öyle değil mi?


Çocukluğum kedi ve kuş beslemekle geçti desem yeridir. Hayvan sevgisi bizde aileden gelir. Burada diğer hayvanseverleri n anlayamadığı noktaya ben de açıklık getirmek isterim. Bahçe katında oturuyorum ve özellikle erkek kedilerin çifleşme dönemlerimde pencereme bıraktıkları işaret kokusu (kısırlaştırılm amış erkek kedi sahibi olanlar bilir) dayanılmayacak kadar kötü özellikle yağmurlu havalarda evin içine doluyor cam açamıyordum. Yazınız sayesinde kovmaya kıyamadığım sevimlileri penceremden uzak tutmayı başardım. Bu durum onlara olan sevgimi değiştirmedi. Yazları 1 kap soğuksuları bahçede ve mamaları kapıda :) Makale için teşekkürler.
 
 
-8 #5 HayvanSeverSelda Engin Partanaz 16-03-2012 00:38
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Çocukluğum kedi ve kuş beslemekle geçti desem yeridir. Hayvan sevgisi bizde aileden gelir. Burada diğer hayvanseverleri n anlayamadığı noktaya ben de açıklık getirmek isterim. Bahçe katında oturuyorum ve özellikle erkek kedilerin çifleşme dönemlerimde pencereme bıraktıkları işaret kokusu (kısırlaştırılm amış erkek kedi sahibi olanlar bilir) dayanılmayacak kadar kötü özellikle yağmurlu havalarda evin içine doluyor cam açamıyordum. Yazınız sayesinde kovmaya kıyamadığım sevimlileri penceremden uzak tutmayı başardım. Bu durum onlara olan sevgimi değiştirmedi. Yazları 1 kap soğuksuları bahçede ve mamaları kapıda :) Makale için teşekkürler.
 
 
-12 #6 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıayşettt 30-03-2012 12:37
Merhaba ,
Ablam ve ben hergün sabah akşam kedilere yemek veriyoruz .Bizim sıkıntımız kedilerin apartman önünde bizi beklemesi gerçi hayvanlar saatleri geldiğinde geliyorlar ama komşularla sıkıntı yaşıyoruz.Hatta 1 kişi "katil" diyebilirim onun için..!!! onunla karşılaşmaların ı istemiyoruz elimizden de bişey gelmiyor çözüm arıyoruz.
 
 
+27 #7 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıhale 31-03-2012 14:15
Kedi sevmem ayrı kedilerin sürekli dışkılarına,pir eye ve kötü kokulara maruz kalmak farklı bir şey ben fiziksel olarak rahatsızım kedilerin bahceye tuvaletini yapmaları ve pireleriyle başa çıkamıyorum ey buna karşı çıkan hayvanseverler olarak tuhaf yaklaşımlarda bulunan insanlar bi kaç gün sifonu çekmeden yaşayın evinizde bakalım size kendiniz dahil o evde kim tahammül edecek !
 
 
-12 #8 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıayşettt 02-04-2012 10:54
RAHATSIZSINDIR DOĞRUDUR DA NE YAPALIM YOK MU EDELİM....SENİ YARADAN ONU DA YARATMIŞ!!!!!!Alıntılandı hale:
Kedi sevmem ayrı kedilerin sürekli dışkılarına,pir eye ve kötü kokulara maruz kalmak farklı bir şey ben fiziksel olarak rahatsızım kedilerin bahceye tuvaletini yapmaları ve pireleriyle başa çıkamıyorum ey buna karşı çıkan hayvanseverler olarak tuhaf yaklaşımlarda bulunan insanlar bi kaç gün sifonu çekmeden yaşayın evinizde bakalım size kendiniz dahil o evde kim tahammül edecek !
 
 
+21 #9 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıDidem 26-04-2012 09:45
HayvaN sevmeme ragmen bahcemdeki kedilerle kafayi yemekylteyim butun bahce mObikyalarinin ustune erkek kediler surekli is puskurtuyo vede kokunun korkunclugunu anlatamam.. Ayrica tum camlarimizda kedi cisi icinde , cami havalanmak icin actigimizda iceri mis gibi kedi cisi kokusu aliyoruz.. Bunun hayvan sevmekle hic bir alakasi yok.. Herseyi yapabilirim su an onlari babcemizdDen uzaklastirmak icin
 
 
+15 #10 kedilerin çilesini çeken bilirh.hüseyin 28-04-2012 07:46
merhabalar ben apartmanın 1.katında oturuyorum komşunun kedisini büyütürken bizim çektiklerimizde n habersizler tabii
ayrıca dünyada milyonlarca kedi var ve hepsini sahibide yok merdiven boşluğundaki ayakkabılığa tuvaletlerini yapmaları, bahçenize yapılan tuvaletlerinden dolayı camları açamamız,bebek arabasına yatıp uyumaları ve her yeri tüy yapmaları gibi bir sürü rahatsızlık veriyorlar bizde hayvanları seviyoruz onları zehirleyip öldürme gibi bir düşüncemizde asla olmadı
bizim mağduriyetimiz sizin vicdanınızı rahatsız etmiyorsa hayvanlara insanlardan daha fazla vicdan sevgisi duyuyorsanız bizde hayvanları uzaklaştırma çözümüne başvurmamız sizce yanlış ise içimizdeki hayvan sevgisini göstermek ve kedileri uzaklaştırmak için köpek mi besleyelim
:)
 
 
+15 #11 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarısevgi L 15-06-2012 21:47
kedileri sevmekle iş bitmiyor
evinizi pire bassında göreyim sizi
yatak odanızın penceresinde çığlıklar atsında göreyim sizin hayvan sevginizi

boş alanlarda besleyin evin önünde arkasında beslerseniz
yedikleri yeri mekan bellerler
komşunuzu rahatsız etmeye kimsenin hakkı yok
 
 
+11 #12 PirelerFerhat 08-07-2012 18:23
Bizde ailecek kedi köpek seviyoruz. Ancak apartman içinde kedi beslenmesine kesinlikle karşıyım. Hazır mamaların kokusu mu dersiniz geceleri apartmanda miyavlama seslerimi.. Kapı önünden ve apartman içinde hazır mama kokusundan geçilmiyor. Madem besliyorsunuz biraz üşengeç olmayında bahçede uygun bir alanda mamasını verin şu hayvanların. Bütün bunlara sesimizi çıkartmadık ancak geçen hafta evi pire basınca bardağı taşıran son damla oldu. Pireyle uğraşmak kadar berbat bir olay yok. Evin her odasında pire vardı. Sanki bir kabus gibiydi. Sonunda evi ilaçlattım. Apartmanda birkaç komşumuzun kedi sevgisi bana 130 tl ye mal oldu. Ve daha önemlisi çektiğimiz stres bizi yedi bitirdi. Şimdi pirelerden kurtulduk çok şükür. Apartmandaki yavru kediyide bir şekilde uzaklaştırmak istiyorum. Kediye zarar vermeden anlattığınız doğal yollarla bunu deneyeceğim. Sokak kedisi sokakta beslenir. Kedi beslemeyi çok isteyen varsa alsın aşısını yaptırıp kendi evinde beslesin.
 
 
+1 #13 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıBurak 04-08-2012 11:10
Alıntılandı hale:
Kedi sevmem ayrı kedilerin sürekli dışkılarına,pir eye ve kötü kokulara maruz kalmak farklı bir şey ben fiziksel olarak rahatsızım kedilerin bahceye tuvaletini yapmaları ve pireleriyle başa çıkamıyorum ey buna karşı çıkan hayvanseverler olarak tuhaf yaklaşımlarda bulunan insanlar bi kaç gün sifonu çekmeden yaşayın evinizde bakalım size kendiniz dahil o evde kim tahammül edecek !

Alıntılandı Ferhat:
Bizde ailecek kedi köpek seviyoruz. Ancak apartman içinde kedi beslenmesine kesinlikle karşıyım. Hazır mamaların kokusu mu dersiniz geceleri apartmanda miyavlama seslerimi.. Kapı önünden ve apartman içinde hazır mama kokusundan geçilmiyor. Madem besliyorsunuz biraz üşengeç olmayında bahçede uygun bir alanda mamasını verin şu hayvanların. Bütün bunlara sesimizi çıkartmadık ancak geçen hafta evi pire basınca bardağı taşıran son damla oldu. Pireyle uğraşmak kadar berbat bir olay yok. Evin her odasında pire vardı. Sanki bir kabus gibiydi. Sonunda evi ilaçlattım. Apartmanda birkaç komşumuzun kedi sevgisi bana 130 tl ye mal oldu. Ve daha önemlisi çektiğimiz stres bizi yedi bitirdi. Şimdi pirelerden kurtulduk çok şükür. Apartmandaki yavru kediyide bir şekilde uzaklaştırmak istiyorum. Kediye zarar vermeden anlattığınız doğal yollarla bunu deneyeceğim. Sokak kedisi sokakta beslenir. Kedi beslemeyi çok isteyen varsa alsın aşısını yaptırıp kendi evinde beslesin.


Aynı sıkıntıları bende çekiyorum. Belediyeye danışın, bedavaya ilaçlıyorlar. Ama üstkomşum beslediği için 20 kadar kediyi penceremden uzaklaştıramıyo rum. Taşınmayı dahil düşünüyorum. Mustafa Bey' in yöntemlerini deneyeceğim. Bakalım sonuç ne olacak.
 
 
+2 #14 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıBUSE 19-09-2012 14:54
[quote name="Mustafa Ak"][quote name="gülçin"]hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamA
Hayvanları bende çok seviyorum ancak bazı hayvanseverleri nki hastalık derecesinde bende yemek veriyorum ancak apartman sakinlerini rahatsız edecek şekilde evin etrafında değil.Bahçekatında oturan insan için çok nefret ettirici.Çamaşır asamıyosun sürtünüyolar cam açamıyosun dışkılarını bırakıyolar evin içi kokuyo .Müstakil evin olur istediğini yap ama insanlarımız saygısız oldukları için komşularını düşünmüyor hayvan düşmanı belliyolar .lÜTFEN BESLEMEK İSTEDİĞİNİZ TÜM HAYVANLARI SAHİLDE YADA SOKAKLARDA BESLEYİN
 
 
0 #15 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıBUSE 19-09-2012 14:58
Alıntılandı ayşettt:
Merhaba ,
Ablam ve ben hergün sabah akşam kedilere yemek veriyoruz .Bizim sıkıntımız kedilerin apartman önünde bizi beklemesi gerçi hayvanlar saatleri geldiğinde geliyorlar ama komşularla sıkıntı yaşıyoruz.Hatta 1 kişi "katil" diyebilirim onun için..!!! onunla karşılaşmaların ı istemiyoruz elimizden de bişey gelmiyor çözüm arıyoruz.

çÖZÜM ARIYOSAN APARTMAN SAKİNLERİNİ DÜŞÜN SEN SAYGISIZLIK VE TERBİYESİZLİK SİZİN APARTMANIN GİRİŞİNE KEDİLERİ TOPLAMANIZ BİRAZ SPOR OLSUN SAHİLE FALAN YÜRÜDE Bİ ZAHMET YADA SOKAĞA ORADA BESLE
 
 
+11 #16 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıBUSE 19-09-2012 15:17
KEDİ BESLEMEK İSTİYEN ALACAK KEDİSİNİ EVİNDE BESLEYECEK KİMSENİN TOPLULUK İÇİNDE İNSANLARI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE HAYVANLARI CİVARA TOPLAMAYA HAKKI YOK KENDİNİ BİLEN EĞİTİMLİ BİR İNSAN KEDİYİDE KÖPEĞİDE NERDE BESLEYECEĞİNİ ÇOK İYİ BİLECEĞİ DÜŞÜNCESİNDEYİM .10 DAİRESİ BİR APARTMANDA SAYGISIZCA TEK BAŞINA OTURUYORMUŞ VEYA KENDİ MÜSTAKİL EVİNMİŞ GİBİ DAVRANARAK YAŞAYAN İNSANLARA İNSAN DİYEMİYORUM.AYNI APARTMANDA YAŞADIĞI İNSANLARI HİÇE SAYARAK HAYVAN SEVGİSİYLE ÖN PLANA ÇIKIP ETRAFINA RAHATSIZLIK VEREN İNSANLARA BEN HAYVANSEVER DİYEMİYORUM.HASTA TİPLER BUNLAR.SAHİLE İNİP ETRAFINA 20 KEDİ TOPLAYIP BESLEYEN İNSANLARA SAYGI DUYARIM BEN.EVİNİN KAPISINA 20 KEDİ TOPLAYANI ADAM YERİNE BİLE KOYMAM.RUH HASTALIĞINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL BU.
 
 
+7 #17 AYNEN YA DOGRU DEMISSINdjthecrow 16-10-2012 04:19
Alıntılandı BUSE:
KEDİ BESLEMEK İSTİYEN ALACAK KEDİSİNİ EVİNDE BESLEYECEK KİMSENİN TOPLULUK İÇİNDE İNSANLARI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE HAYVANLARI CİVARA TOPLAMAYA HAKKI YOK KENDİNİ BİLEN EĞİTİMLİ BİR İNSAN KEDİYİDE KÖPEĞİDE NERDE BESLEYECEĞİNİ ÇOK İYİ BİLECEĞİ DÜŞÜNCESİNDEYİM .10 DAİRESİ BİR APARTMANDA SAYGISIZCA TEK BAŞINA OTURUYORMUŞ VEYA KENDİ MÜSTAKİL EVİNMİŞ GİBİ DAVRANARAK YAŞAYAN İNSANLARA İNSAN DİYEMİYORUM.AYNI APARTMANDA YAŞADIĞI İNSANLARI HİÇE SAYARAK HAYVAN SEVGİSİYLE ÖN PLANA ÇIKIP ETRAFINA RAHATSIZLIK VEREN İNSANLARA BEN HAYVANSEVER DİYEMİYORUM.HASTA TİPLER BUNLAR.SAHİLE İNİP ETRAFINA 20 KEDİ TOPLAYIP BESLEYEN İNSANLARA SAYGI DUYARIM BEN.EVİNİN KAPISINA 20 KEDİ TOPLAYANI ADAM YERİNE BİLE KOYMAM.RUH HASTALIĞINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL BU.

HAYVAN SEVECEM DIYE ORTALIGI HAYVANAT BAHCESINE CEVIRIYORLAR BIRAK YERINDE DURSUN HAYVANLAR NE TOPLUYON KAPIYA
 
 
+1 #18 24emre 04-11-2012 16:06
Kapimda 2-3 kedi vardi ve ben beslemeye devam ettim 1-2 hafta icinde haberlesmisler sanirim :) akrabalarida yatiya geldi gitmiyor 24 adet kedi her gun belli saatlerde sira ile konser verior yani bende seviyorum kedileri ancak yakinda evi bosaltin biz tasinicaz diyecek seviyeye geldiler :)
 
 
+1 #19 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarınadir 14-11-2012 11:46
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

evet haklısınız insanlığa yakışmaz. O halde son bir çare kalıyor : satanistleri mahallemize davet etmek. Onlar kedileri nasıl seveceklerini iyi bilirler.
 
 
-4 #20 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıİnsansever 30-11-2012 18:12
Adı üstünde onlar hayvan ...dilleri yok derdini anlatsın aklı var fikri yok ki verdigi zararı düşünebilsin .onlar yaradanın sessiz kulları .onlari biz insanları Sinamak icin yaratmış.anlayanaaa....sen nekadar merhamet edersen o sana okadar yanaşır .bazen iki yüzlü insanlardan bile daha samimiler emin olun .simdi onlar icin çektiğiniz küçük sıkıntılar size milyonlarca kat iyilik olacak donucek unutmayın....
 
 
+7 #21 Hayvan sevgisiA.Unal 02-01-2013 15:32
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Tamam herkes hayvanları seviyor ama severken insan çevresine de dikkat eder. Alt katımızda bulunan kişi sokak kedilerine apartmanın kapısını açıyor. Kediler apartmanda paspas üstlerinde yatan kedilerin sidik kokularından binaya girilmez oldu. Şimdi hayvanları seviyoruz diye o yoğun idrar kokularını mı içimize çekip duracağız.
 
 
0 #22 kedilermelike 08-01-2013 20:06
Merhaba ben melike ben3senedir kedi besliyorum (iran kedsi)7.katta oturuyorum yani bahce gibi alanimiz yok bu yuzden biz kendimiz bitki ekiyoruz cicek gibi ektigim bitkileri kedim yiyor ve ardindan kusuyor biz ona bu yuzden kedi cimi aldik ama deisen birr sey yok ne yapmaliyim.(hayvanlarive ayrica kedilericok severim)
 
 
+4 #23 kedilermelike 08-01-2013 20:17
Alıntılandı Mustafa Ak:
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Gülçin ve Sevde Hanım,
Sanırım yazımın içinde bahsetmek istediğim uzaklaştırma kelimesi tarafınızca yanlış anlaşılmış. Ben de bir hayvan severim, sözünü ettiğim uygulamalar da kedilere zarar vermeksizin alanınızı koruma altına almaya yönelik. Hem evimde hem de mahallemde pek çok kedi besliyorum. Takdir edersiniz ki bazı kedilerin ağır dışkı kokuları ve yavru kedilere verdikleri zararlar var. Bu durumu bertaraf etmek için de bir takım önlemler alınması doğal. Hassasiyetinizi anlayabiliyorum ancak ben elektrikli dikenli tel çeekin de bahçenize hayvan girmesin demedim, öyle değil mi?
kedileri beslemek istiyorsaniz baskalarina rahatsizlikverm eden yapin
 
 
-5 #24 kedilermelike 08-01-2013 20:23
Alıntılandı hale:
Kedi sevmem ayrı kedilerin sürekli dışkılarına,pir eye ve kötü kokulara maruz kalmak farklı bir şey ben fiziksel olarak rahatsızım kedilerin bahceye tuvaletini yapmaları ve pireleriyle başa çıkamıyorum ey buna karşı çıkan hayvanseverler olarak tuhaf yaklaşımlarda bulunan insanlar bi kaç gün sifonu çekmeden yaşayın evinizde bakalım size kendiniz dahil o evde kim tahammül edecek !
cok yaniliyorsun kediler zararsizdirve temizdir SEVMIYORSAN UZAK DUR ONLARDA SENIN KADAR CANLI VE ONLARA LAF ETMEYE HAKKIN YOK LAFA GELINCE HAYVAN SEVER OLUYORSUNUZ
 
 
-3 #25 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarısedat karamanlar 18-03-2013 10:56
Ben elimden geldiğince sokak hayvanlarını (Özellikle kış mevsimi)besleme ye çalışan birisiyim.Son bir kaç yıldır bahçeli bir eve taşındım.Orada yaşayan bir kedi o bahar deoğurdu onları besledim yavruları çok şiridi.Ancak ben farkına varamadan 5 yılda bahçede 12 kedi oldu.Onlara verdiğim ıvırzıvır gıdaları farkeden başka kediler de dadanınaca şu an takribi 20 cıvarı kedi bahçemi mesken tuttular.Bahçeden eve giriş kapısını açamaz hale geldim.Sabah kapıyı açtığıma 20 cıvarı kedi kapıya -Maauuvv- diye hücum ediyor.Çekilmez bir hal aldı.Bir süre beslemeyeyim belki giderler diyorum ama dayanamayıp tekrar yiyecek veriyorum.Bu arada 4-5 tanesi çiftleşmeye çalışıyor yaz sonu 30 tane olmazlar inşallah.
 
 
+5 #26 kedilerin sevmediği kokular kedileri uzaklaştırma yollarıayşecik 27-04-2013 12:53
benden önce oturan kiracı mahallenin neredeyse bütün kedilerini beslemiş.kendisi gitti ama kediler şimdi benim başımda..ne cam açabiliyoruz ne uyuyabiliyoruz... hele bide 1 ayda 15 defa cam silmek zorunda kalınca... ne olur bana sevgiden bahsetmeyin yahu onlar beni seviyormuki ben onları seveyim..... sevmiyorum kardeşim onlarıda onları böyle şuursuzca besliyenleride sevmiyorum.... bu böyle biline ....
 
 
-7 #27 ...Ozlem ozkan 60 26-06-2013 11:00
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...
 
 
+1 #28 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıRamazan 07-07-2013 02:41
Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...

Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...


Adı üstünde hayvan yaradandan bahsetmiştiniz ama yaradan onları doga ıcın yaratmış evde besleyelım dıye degıl herkes hayvan beslemekte özgür ama benım evımın dıbınde degıl herkes gibi benımde ozgurluklerım var 5.katttakı hayvansever onlara ekmek verıp egosunu tatmın edecek dıye ben onların pıresını cısını dışkısını kokusunu çekmek zorunda degılım sevmekten zorunda degılım benımkıde saglık benımkıde yasam benımkıde özgürlük herkes kamuya açık alanda beslesın burda kendileri oldurelım demıyorum ama kedı besleyecek dıye İNSAN ların yasam alanlarını ihlal edemezsın madem o kadar duyarlısın örgütlen ver paranı kedı barınağı ac topla hepsını burda konuşmayla olmuyor konu hayvana gelınce sız hayvan severler burda ahkam kesiyorsunuz Rabbim onlarıda yarattı ama sokakta yaşayan evsızlerıde yarattı gördümü kaçıyorsun ama çok sevap işlemek istiyorsan git onlara yardım et daha büyük sevap
 
 
+6 #29 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıecemk 07-08-2013 00:33
bazıları yargılamışlar kedileri kovuyorsunuz falan diye ama ben kuş besliyorum ve sürekli kuşuma saldırmaya çalışıyorlar insanlar yargılamadan önce bunları bir düşünün
 
 
-5 #30 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıtarkan 10-08-2013 01:30
bende etrafda bu kadar insan görmekten bıktımvalla....en zararlı sey insan bence insan kovucu sprey vercem kedılerın ellerıne .... ama sıkmaz bı hayvan onu bı ınsana
 
 
+4 #31 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıHasan Ercan 10-08-2013 13:29
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

Gülçin Hanım üst katımızdaki kişi kedi besliyor ve bnlar sokak kedileri. 1 di 2ydi 3dü derken bu kedileri de kendı arkadaşlarına haber verıyorlar heralde size samimiyetle söyluyorum 7 8 tane oldular . Allah zaten onların rızkını veiyor. Töbe töbe Size güvenerek yaratmıyor yani onları . bahçemizdekı asmayı perişan ettiler üst kata çıkabilmek için çiçeklerini döktüler kaldı kı geriye kalan üzümlerde düzgün olsalar dahi yenilmez. Kedi ve köpeğin girdiği bahçeden hayır beklenmez. yanlıs anlasılmasın bende severim hayvanları fakat bu hayvanlar işi abarttı.pakpenimizin üstüne zıplayarak cıkardıgı ss sızı uykudan uyandırır. Belediye Beyaz Masa yı aradıkbir ekip gönderdiler ve 1 tane mı ne yakalayıp gıttıler. Zabitayı aradık o da sadece köpeklerle ugrasıyormus.
Çoğu kişi bahçene bir köpek bağla zehirli et at falan dediler ama kedinin bu işte hiç bir suçu gunahı yok hayvancağız sadeceyemege geliyor.
 
 
+4 #32 yok yarocky 13-08-2013 19:19
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...
2.5 aydır kapımın önüne işeyim gidiyor bıktım artık ne yapaayım leşşş kokuyor kapı
 
 
+1 #33 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıayşa 13-08-2013 22:25
Mustafa bey, çok teşekkürlerbilg iler için. Seviyosun, yemek veriyorsun ama bazen o kadar ters şeyler yapıyorlar ki zarar vermeden önlem almak gerekiyor.
Nasıl bir sevgi anlamayadım hayattan kopuk bir şekilde herşeyi değerlendirmese k iyi olur.
 
 
-2 #34 Kompek ve kedileri etrafinizdan uzak tutmanin tek yolusyuzi 16-08-2013 19:37
Bizm balkonun altinda bir kopek vardi da hep havliyordu sabaha kadar uyuyamiyordum.oda kokusunu degistiren yaglar var aroma yaglar hangisi ki mumun uste koyuyorlar ondan dokdum onun yuvasina ve balkonun altina hemin geceden itibaren kopek yok oldu da kayiplara karisti xlor ne biliyim sirke sarimsak hepsi bow weyler onlarin kokusu ruzgarda yok oluyor lakin aroma keskin yaglar var da oda havasin degistiren oyleleri varki icinde insani bile diksindiriyor guzel gul kokulusu yok keskiniyli bir oda aromat yagi alin sisenin agzin acipta dokun itin oldugu yerlere yuvanina bile toksez annesi bile yavrusun birakib gider o yuvadan
 
 
0 #35 Kompek ve kedileri etrafinizdan uzak tutmanin tek yolusyuzi 16-08-2013 19:38
Kompeklerden kurtulmanin yolu Bizm balkonun altinda bir kopek vardi da hep havliyordu sabaha kadar uyuyamiyordum.oda kokusunu degistiren yaglar var aroma yaglar hangisi ki mumun uste koyuyorlar ondan dokdum onun yuvasina ve balkonun altina hemin geceden itibaren kopek yok oldu da kayiplara karisti xlor ne biliyim sirke sarimsak hepsi bow weyler onlarin kokusu ruzgarda yok oluyor lakin aroma keskin yaglar var da oda havasin degistiren oyleleri varki icinde insani bile diksindiriyor guzel gul kokulusu yok keskiniyli bir oda aromat yagi alin sisenin agzin acipta dokun itin oldugu yerlere yuvanina bile toksez annesi bile yavrusun birakib gider o yuvadan
 
 
+2 #36 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıhero 22-08-2013 14:50
gerek yok bunlara.çünkü
biraz önce bahçeye 2 şişe sirke dokup bir avuç naftalin attım hatta bir tanesini kedinin kucağına koydum baktı uyumaya devam etti...
 
 
+2 #37 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıAklını başına al 21-09-2013 20:18
Alıntılandı gülçin:
hayvanları bu kadar dışlamak, nefret etmek insanlığa yakışmaz..heleki kedi kadar temiz bir hayvan için bunları uygulamak...

mal senın balkonuna her gece gelip pislese böyle konuşmazsın...! temizmiş balkonda sıçmadık yer bırakmıyor
 
 
+1 #38 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıAklını başına al 21-09-2013 20:22
Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...

İnşallah kedi sürüsü balkonuna kapına dadanırda evinin içine pisledikçe pisler sende o pislik içinde yaşa emi...
 
 
+2 #39 sikiksincan 28-09-2013 14:44
Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...

Çok biliyorsun okadar hayvanın soyu tukenecegine kedi soyu tukenseydi çok daha iyi olurdu şimdi bana bosuna hayvan sevmeyen insanda sevmez deme evet senin gibi insanlara kin duyuyorum nefret ediyorum
 
 
+5 #40 Bende sevmiyorum artıkMert CENGİZ 01-10-2013 16:58
Alıntılandı djthecrow:
Alıntılandı BUSE:
KEDİ BESLEMEK İSTİYEN ALACAK KEDİSİNİ EVİNDE BESLEYECEK KİMSENİN TOPLULUK İÇİNDE İNSANLARI RAHATSIZ EDECEK ŞEKİLDE HAYVANLARI CİVARA TOPLAMAYA HAKKI YOK KENDİNİ BİLEN EĞİTİMLİ BİR İNSAN KEDİYİDE KÖPEĞİDE NERDE BESLEYECEĞİNİ ÇOK İYİ BİLECEĞİ DÜŞÜNCESİNDEYİM .10 DAİRESİ BİR APARTMANDA SAYGISIZCA TEK BAŞINA OTURUYORMUŞ VEYA KENDİ MÜSTAKİL EVİNMİŞ GİBİ DAVRANARAK YAŞAYAN İNSANLARA İNSAN DİYEMİYORUM.AYNI APARTMANDA YAŞADIĞI İNSANLARI HİÇE SAYARAK HAYVAN SEVGİSİYLE ÖN PLANA ÇIKIP ETRAFINA RAHATSIZLIK VEREN İNSANLARA BEN HAYVANSEVER DİYEMİYORUM.HASTA TİPLER BUNLAR.SAHİLE İNİP ETRAFINA 20 KEDİ TOPLAYIP BESLEYEN İNSANLARA SAYGI DUYARIM BEN.EVİNİN KAPISINA 20 KEDİ TOPLAYANI ADAM YERİNE BİLE KOYMAM.RUH HASTALIĞINDAN BAŞKA BİŞEY DEĞİL BU.

HAYVAN SEVECEM DIYE ORTALIGI HAYVANAT BAHCESINE CEVIRIYORLAR BIRAK YERINDE DURSUN HAYVANLAR NE TOPLUYON KAPIYA
Üst kat komşunun beslediği kediler yüzünden 6 aydır uyku yüzü görmemiş, sinir stresten kendini paralamış birisi olarak söylüyorum.Bana da yazık değil mi? artık kedileri sevmiyorum..
 
 
+2 #41 kedileri sevmiyorumbayram 22-10-2013 20:14
Evet arkadaslar kedileri sevmiyorum cunki yeni aldigim aracin cizmedikleri yeri kalmadi akil olmadigindan aracin üstüne cikiyo on kaput atka bagaj kapagi ve tavan cizik yazik degilmi daha borcunu oduyorum vallahi gefe gunduz calitim bosa gitmesin biraz birikinti yapalim dedim onuda kedilere harcicaz galiba bu hayvan severlerin boyle bi derdi olmaz tabi ama bana yazik arkadasim
 
 
+2 #42 Hersey nafileSerap 28-10-2013 18:03
Yazdiginiz herseyi denedim. Nafile....Halen tuvaletlerini bahceme yapiyorlar...
 
 
-3 #43 İŞE YARARMI?ebruh 31-10-2013 01:36
Kedi besleyen beslemeyen herkese yazılmış bir yazı bu arkadaşlar..

evimde kedi bakıyorum ve çok seviyorum. Kediler temiz hayvanlardır, ortalık yere çiş yapmazlar toprağa yapar ve üzerini'de kapatırlar ama bebek kedi ise ortalığa'da yapabilirler normaldir.

mesela evimde tırmalamasını istemedigim koltugumun deri kısımları var. evde kovalamaç oynuyoruz sürekli kızımla.. o gözümün içine baka baka tırmalarken ben parande atarak üstüne dogru uçuyorum.

yukarıda yazılanlar iyi bir çözüm olabilir. denemek lazım dedim ve naftalin kokusunu hemen koltugun cevresine sürdüm ama nafile işe yaramadı galiba ki benim kız koltugun bir kenarından dierine atlarken havada bana bakmayı ihmal etiyor.. ;))

tek çözüm : bırakın koltukları iksin yenisini alırsınız.

yada köklü çözüm: bavulunu hazırlayıp suriye topraklarına seyehate yollayın.

KOLTUKLAR SANA FEDA OLSUN..

KIYAMAM BEN SANA KIZIMMM
 
 
+3 #44 kedimurtaza 20-01-2014 22:23
herkes evinde at beslesin diyeceğimiz yok.bahçe katında oturanları ne kadardüşünüyors unuz. malum yerde kimin ne için hayvan beslediği ne amaçla beslediğini çok insan kendiside bilmemektedir.insan sevgisi 2. plandadır. kedilere 3 4 milyon seve seve harcarım insanlara 5 kuruş vermem diyen hasta ruhlu kedi beyinli insanları biliyorum. alın bahçemdeki bokları ne yaparsanız yapın. bahçemde temiz bir şey yetiştirmek hakkımız yokmu. birazda insan sevgisini ön plana çıkarın. bu fare gibi üreyenlere hiç bir şey demiyecekmiyiz.sevmeyenleride biraz anlayışla karşılayalım. biliyorum herkesin bir cevabı var. ama benimde var.
 
 
0 #45 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıtolga 04-02-2014 17:48
Bahçe katında oturan abiler kardeşler en etkili çözümü buldum, ilk olarak kesinlikle beslemeyin sonra bir köşeye çekilin gelene basın sıcak suyu bu yolla 4 tanesini caydırdım şimdi 2 tane kaldı sıra onlarda.... Bahçede işemedik pislemedik yer komadılar tamam hayvanları sevelim bilmemne bilmem ne arkadaş dışarda oturacak sandalye kalmadı heryer tüy o kedilere kıyamayan hayvanseverleri n evinin önüne pisleteceksin bu hayvanları tüm gün çeksinler kokuyu hayvan severler...
 
 
0 #46 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın Yollarıtolga 04-02-2014 18:01
Alıntılandı Ramazan:
Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...

Alıntılandı Ozlem ozkan 60:
Yok hayvanseverlerm iş, yok pire basmış, ciş kokmuş, sayıları artmiş falan filan. Aman siz rahat olun diye hepsini toplayıp ormana atalım nasil olur? İnsanoğlu, nasil da bencil, şuursuz.. Tum dunyayi işgal ettik hala canlar fazla geliyor. Bebek arabanı evinde tut, çoğalıyorsa ücretsiz belediyeler kısırlaştırıyor , pireleniyorsan yakinlardaki bir ikisini arada ilaclayiver pire damlasiyla, koku bırakıyorsa unutma onların koku alma duygusu senden kat kat yuksek sen ne kokular bırakıyorsun kimbilir, o sana tahammül ediyor, sen de ediver, elini taşın altına koy, ugrasanlarla uğraşma, sen de sahip çık, dunya senin babanın tapulu malın degil onun da hakkı var. Benden uzak olsun uğraşanlar, ilgilenenler de uzakta bunu yapsın, ben temiz pak yasayayım, gozum görmesin, burnum koklamasın, kulağım duymasın oh ne ala memleket. Kabul edin artık bu dünyadaki en buyuk işgalciler bizleriz ve insan olun biraz insan. Allah'ın gücüne gider yoksa,, şamları olmadık yerden yiyiverirsiniz bir gün ne olduğunu da anlayamazsınız...
Bir not ortaçağda veba neden cıktı bilmeyenlere; kedileri cadilikla iliskilendirip cadılarla birlikte ciddi sayıda kedi yok edildiği icin fare popülasyonu asırı arttı, bunun sonucunda baska kosullarla birlikte vebanın yayılması önlenemez bir hal aldı.
Unutmayın sizin derdiniz konforken onlar hayatta kalma derdinde...


Adı üstünde hayvan yaradandan bahsetmiştiniz ama yaradan onları doga ıcın yaratmış evde besleyelım dıye degıl herkes hayvan beslemekte özgür ama benım evımın dıbınde degıl herkes gibi benımde ozgurluklerım var 5.katttakı hayvansever onlara ekmek verıp egosunu tatmın edecek dıye ben onların pıresını cısını dışkısını kokusunu çekmek zorunda degılım sevmekten zorunda degılım benımkıde saglık benımkıde yasam benımkıde özgürlük herkes kamuya açık alanda beslesın burda kendileri oldurelım demıyorum ama kedı besleyecek dıye İNSAN ların yasam alanlarını ihlal edemezsın madem o kadar duyarlısın örgütlen ver paranı kedı barınağı ac topla hepsını burda konuşmayla olmuyor konu hayvana gelınce sız hayvan severler burda ahkam kesiyorsunuz Rabbim onlarıda yarattı ama sokakta yaşayan evsızlerıde yarattı gördümü kaçıyorsun ama çok sevap işlemek istiyorsan git onlara yardım et daha büyük sevap

helal olsun başkan sana doğru konuşuyosun bu dik kafalılar anlamaz, sevmiyorum zorlamı nefret ediyorum yav git evinde besle biraz insan ol komşunu düşün, bunlar hayvan besleyecez diye insanlığı unutup beslediklerine benzemişler
 
 
-3 #47 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıgNwR w3 09-02-2014 16:44
"#2 hayvan sever olarak — sevde"

Çok iyi konuşuyorsun da boş konuşuyorsun.Bizim evde bahçe ver ve zarar vermedik yer bırakmadı kediler.Sana bağlılığı olmayanları besleyip elini uzatınca sevmek için bir güzel tırnak izlerini geçirmeleri onları sevmemizi engelliyor.Ben sokak kedilerinin bazılarını besledim lakin 5 aydır hep aynı umursamaz tavırlar yapıyorlar.Yiyorlar pisletiyorlar onların yanına gidip sevmek isteyince kaçıyorlar mantık bu.Yemeyi ve kirletmeyi çok iyi bilirler.Diyorsun ki hayvan sevgisi o zaman seni Kobra yılanıyla bir baş başa bırakalım onada anlatırsın sevgi barış kardeşlik kavramlarını.10 saniye sonra ısırılmış bir şekilde olursun.Konumuza dönersek kediler bazen çok iyi olurlar hele ev kedisi onlar çok iyilerdir lakin sokak yani yaban kedileri gerçekten zarar veriyorlar.Bizim evin kapıları açık olmak zorunda biz içeri girdiğimizde kapı açık oluyor ve hiç tanımadığın kediler koşarak içeri giriyor ve mutfağı kirletiyor yedikleri kadar kıymet bilmiyorlar.Sürekli tek amaçları karnını doyurmak.Kısacası yaban kedileri uzak tutmak çok önemli.Sen sevgili hayvan sever kardeşim yanlış anlıyarak yaptığımız yöntemlere katılmıyorsun.Kedileri az bi su üzerlerine dökerek ve kovalıyarak kaçırtırsın.Senin gibilere kalsa bu yaptığımı haraketler bile ters.O zaman o çok sevgili yaban kedine söyle bakalım yediğinde çevreyi pisletmesin.Boş bir anıma denk gelmişti Tavuk pişirmiştim çıkartıp koymuştum hemen bir kedi girmiş tavuğu sıyırmış işte savaş burada başlıyor.Senden habersiz senin yiyeceğin Tavuğu yemesi savaşı başlatır.Senin gibilere kalsa bu da normal değil mi?:Hiç olmadı evede alın besleyin dersiniz.Kontrolsüz doğum var bu kontrolsüz doğum yüzünden aç sokak kedileri artıyor.Ve açlıktan evlere hücüm ediyorlar.Allah sonumuzu hayır getirsin.Ayrıca dövmüyoruz işkence etmiyoruz sadece uzaklaştırıyoru z bu da mı suç?.Gece olunca dışarı çık bakalım bir köpekle karşılaş köpek çok aç olsun o zaman görürüm ben seni sana nasıl saldırır.Son olarak senin savunduğun yaban kedisi bizim çeşmemizin betonunu hoplayarak kırdı diyeceksin atma o kadar da olmaz.Oldu kardeşim oldu kedi 30 kilo ise olur merak etme.
 
 
0 #48 CVP: Kedilerin Sevmediği Kokular, Kedileri Uzaklaştırmanın YollarıgNwR w3 09-02-2014 16:54
Bende bu konuda dertliyim kardeşlerim.Dışarı evin önüne sandalye koyarım gelirler orada yatarlar.Üstelik bir de kirletirler.Beslersin önlerine tavuk butu atarsın yerler artıkları bırakırlar.Yetmezmiş gibi sevmeye kalktığında elini kanatırlar.Çok sevgili hayvanseverler bu durumlarda ne diyecekler?.Bunları uydurmuyorum gayet bir şekil yaşadım.Artık tek çare yiyecek içeceklerini kesmede ve gördüğüm anda pıst diyerek kovalamada yeri geldiğinde azcık bir suyu üzerlerine atmada bulacak artık başka çarem kalmadı.Sonuçta öldürmüyoruz dövmüyoruz kovalıyoruz.Rabbimiz kedileri yaratmışsa, İnsanların başlarına bela olsun diye değil, ibret alsınlar diye yarattı.Durup dururken pişirdiğim Tavuğu afiyetle yemesi için değil.Mutfağa hucum edip poşetleri talan etmesi için değil.Ayrıca hayvanseverler unutmayın ki biz İnsanız yarın bir gün o çok sevdiğiniz hayvanların % 90'ı ölünce yok olacak bir daha asla var olmuyacaklar.Bizler ise Cennet ve Cehennem ile mükellef olacak.Kedileri beslemekten bahsedenler var.Kedi besliyeciğinize gidip sokaktaki İnsanları besleyin.Kedilerin en büyük özelikleri yılda en az 3 kere doğum yaparlar ve her doğum yaptıkça 3-5 tane dünyaya gelir.Böyle böyle yaban kedileri İnsanların evlerine musallat olurlar.Bir yemek pişirdiğimizde özelikle tavuk vb et hemen bizim mutfağa doğru saldırmalarında n artık bıktım.Tek çare kovalamak.Sonuç kovalamaktan bir şey olmaz.Dövmüyoruz ya satanist değiliz kesip yahnisini yiyelim :).

"#43 İŞE YARARMI? — ebruh"

Yorumu yapan hanfendi elinizde ki kediyi siz beslemişsiniz ve alıştırmışsınız kısmen evcil kedi olmuş öylelerine can kurban ama burada bulunanların çoğu yaban kedilerinden şikayetçi.Ayrıca Allah onları özgür olarak yarattı siz ise onun özgürlüğünü hapsediyorsunuz .Böylece belki de 5 yıl boyunca sizin evinizde yaşamak zorunda kalacak.Size sorarım ben sizi hapsetsem üzülmezmisiniz.?
 
 
0 #49 yeterr :((neriman 10-02-2014 21:57
tamam bende kedileri seviyorumm fakat yavru kediler tam bi baş belası!
dün akşam apartmanın bodrumuna giren kedi apartman sakinlerini sabaha kadar uyutmadı ve halen apartmanımızda hayvanları seviyor olabilirsiniz fakat bize zarar vermediklri sürece bu konuda kimse itiraz edemez neymiş çocukları hayvanları sevimyormuşmuş senin yavruna o kedi zarar verse o zaman görücem seni ;)
 

Yorumlar geçici bir süre için sadece üyelerin kullanımına açıktır.

Makale Yazın

Üye girişi yaparak siz de makale yazabilir, web sitenize yönlendirme yaparak veya iletişim bilgilerinizi ekleyerek kişisel/kurumsal popüleritenizi arttırabilirsiniz. Makale yazmaya başlamak için Şimdi Kaydolun!

Araştırın

Araştırmasını yaptığınız konuyla ilgili kelimeyi girip "Ara" butonuna basınız. Alakalı sonuçlar listelenecektir.